Friday, October 17, 2014

TOMITA PRESENTATION IN LONDON AND MADRID. PERFECT SYNERGY BETWEEN LIZZO´S FABRICS AND TOMITA´S WALLPAPERS


Last week we had the pleasure of having the presence of Mr. Hiro Tomita, owner and CEO of the Japanese wallpaper brand Tomita, who visited the Lizzo´s London and Madrid Showrooms to give us an insight of how traditional Japanese mulberry wallpaper is created.

His passionate tone of voice transmitted all his enthusiasm for the craftsmanship, modernity and creativity of his designs, suitable to give any room a perfect touch of elegance and distinction. Both showrooms were filled with ancestral magic when listening to Mr. Tomita talked about his great grandfather and how he started the wallpaper business. 

The showrooms were dressed with moodboards, showcasing the harmonious collaboration of Lizzo and Tomita collections. Both products, elegant and sophisticated, will definitely be of benefit to our customers who value exclusivity, quality and the crafts and artisanal work. 

We would like to thank all attendants for their participation, and specially to Mr. Tomita, for coming and making this such a great event. 




PRESENTACIÓN DE TOMITA EN LONDRES Y MADRID. UNA PERFECTA SINERGIA ENTRE TEJIDOS DE LIZZO Y PAPELES PINTADOS DE TOMITA


La semana pasada tuvimos el placer de contar en nuestros Showrooms de Londres y Madrid con la magistral presencia del Sr. Hiro Tomita, director general y propietario de la marca de papel pintado japonés Tomita. 

En tono pausado pero apasionado, fruto del amor por todo lo que personalmente crea junto a su joven pero experimentado equipo, supo transmitirnos la fusión de artesanía, modernidad y creatividad que subyace en sus diseños, adecuados para otorgar a cualquier ambiente un perfecto toque de elegancia y distinción. Ambos showrooms se llenaron de magia ancestral al escuchar la historia y experiencia en la que se apoya esta marca desde sus inicios en 1923 cuando el bisabuelo del Sr. Hiro Tomita empezó en el negocio del papel pintado y el afán familiar por mantener siempre la tradición del papel pintado japonés, generación tras generación, hasta nuestros días, evolucionándolo y adaptándolo a cada época. 

Los showrooms se vistieron con interesantes “moodboards”, exhibiendo la perfecta sinergia entre las telas de Lizzo y los papeles de Tomita. Ambos productos, elegantes y sofisticados, son sin duda la mejor elección para aquellos clientes exigentes que valoran la exclusividad, la calidad y el buen hacer tradicional.

Agradecemos a todos los asistentes su participación, y especialmente al Sr. Tomita, por hacer de este evento todo un éxito.


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